Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Lantz - 12 maj 2009 22:20

Just nu är mitt liv allmänt trist... jag känner inte för att varken fortsätta eller inte fortsätta. Jag vill bara spola fram till sommar lovet och friheten, Jag orkar inte med nå mer mot gångar och dumma människor som inte har nån hjärna:O Jag längtar bara till den delen av mitt liv då jag själv får bestämma vad jag vill göra, då jag kan resa bort och slippa all skit. Och mäst av allt så längtar jag till min hämd, den dagen jag har fått min jävla hämd, för det ska jag ha, de förtjänar inge annat!!!


Jag vill ha pengar, ett jobb, nått att syselsätta mig med... ska börja träna på gym, för att ördriva tiden. Jag vill ha nån att älska, nån att bry mig om, och viktigaste av allt att den personen bryr sig om mig me, inte att bara jag ska lägga ner all min energi att försöka få nått att hålla, ja ska jag uttrycka mig rätt så ska jag säga att jag vill ha nån som älskar mig, på riktigt, inte bara på låtsas som han gjorde.. 


När jag stter och funderar så kommer jag på att jag vet vem jag ska älska och bry mig om, nu i första hand.. MIG SJÄLV, ja det kan fan vara en bra idé. den finns ju inget annat än positiva saker som kan hända om jag bryr mig om och älskar mig själv! Och jag vet vart jag ska börja, det kommer värkligen inte att bli lätt, men det kommer att vara fett värt det! sen det andra kan bli svårt, men jag är en tävlings människa som alltid ska vara bäst och vinna, så jag kan klara det:D 


wiieee nu i all skit så har jag genom att skriva av mig lite kommit fram till vad jag ska sattsa på de kommande fem veckorna... 


uscha nu mötte jag plötsligt värkligheten, jag kan inte göra det, för jag måste vara hemma! Och problemet är att det finns inget man kan göra hemma:O?!?!  Nu blev allt skit igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards